bodychangeclinic_logo 2

behandelingen

Icoone LaserMed

Icoone

Is een mechanische bindweefselmassage, deze behandeling kunnen wij toepassen op het lichaam en op het gezicht. Daarnaast is de behandeling pijnloos en is er geen herstelperiode nodig!

Het bindweefsel
Bindweefsel verbindt en ondersteunt organen, gewrichten en spieren. Door stress, te weinig beweging en slechte eetgewoonten, kan je bindweefsel gaan verkleven. Afvalstoffen gaan zich ophopen waardoor je pijnklachten en ontstekingen kunt krijgen. De huid verliest zijn elasticiteit, verslapt en gaat minder stralen.

De behandeling
De icoone laser werkt door de diepe bindweefselmassage stimulerend op de doorbloeding en maakt het bindweefsel en verklevingen op een milde manier los. Hierdoor wordt de huid voorzien van zuurstof en voedingsstoffen wat direct de celstofwisselingverbetert. Dit zet de aanmaak van collageen, elastine en hyaluronzuur in gang. Het alveolaire netwerk (het netwerk van bloedvaten en vezels direct onder de huid) wordt gestimuleerd en zorgt direct voor versteviging van de huid en vermindering van rimpels.

Voor wie?
De icoone® is zowel in te zetten voor cosmetische als medische behandelindicaties, zoals: cellulite, huidverslapping, bodycontouring, rimpels, vermoeidheid, spierpijn, lymfoedeem,lipoedeem, brandwonden, littekens en vetophopingen.

Het resultaat en aantal behandeling
Het resultaat is al direct na één behandeling zichtbaar. Doorgaans raden wij een behandelkuur aan van 10 behandeling aan, voor de meest optimale resultaten. Afhankelijk van het gewenste resultaat wordt het aantal benodigde behandelingen bepaald. De resultaten zijn blijvend in combinatie met een gezonde leefstijl. Na de behandelkuur raden wij aan om één keer in de zes weken een onderhoudsbehandeling in te plannen.

Zichtbaar resultaat na de behandeling
 Pijnloze behandeling zonder herstelperiode!
 Zowel medisch als cosmetisch inzetbaar
 Behandeltijd: 40 minuten